تاثیر ارتودنسی در طراحی لبخند

اصلاح طرح لبخند با استفاده از ارتودنسی به زبان ساده

مقدمه

یکی از مهمترین فاکتورهایی که در اعتماد بنفس افراد نقش بسزایی دارد، داشتن لبخند زیبا می باشد. با اصلاح طرح لبخند می توانید احساس راحت تری در  موقعیت های اجتماعی مختلف داشته و بتوانید به راحتی با دیگران ارتباط برقرار کنید. اگر دوست دارید لبخند هالیوودی داشته باشید و قصد اصلاح دندان های خود را دارید، بهتر است در قدم اول بهترین مرکز ارتودنسی تهران را انتخاب کرده و درمان های جامع و منحصر به فرد دندانپزشک و اصلاح ناهنجاری دندان و فک خود را انجام دهید. امروزه ارتودنسی به عنوان یکی از بهترین روش های درمانی می تواند باعث افزایش زیبایی طرح لبخند شما شده و بسیاری از مشکلات دندان را از بین ببرد. ما در این محتوا قصد داریم در ارتباط با تاثیر ارتودنسی در طراحی لبخند و افرادی که کاندید مناسبی برای انجام آن هستند، توضیح دهیم.

اصلاح طرح لبخند با استفاده از ارتودنسی به زبان ساده

دکتر میرهاشمی به عنوان یکی از بهترین پزشک متخصص ارتودنسی در تهران، با سال ها تجربه ای که در طی سالیان فعالیت خود در زمینه ارتودنسی بدست آورده است، قادر است با کاهش تعداد ویزیت هایی که برای بیماران نیاز است، بالاترین سطح خدمات را برای مشتریان عزیز خود ارائه دهد. شما می توانید نقص های زیبایی و مشکلات دندانی خود را در محیط کاملا بهداشتی در مطب این دندانپزشک متخصص را درمان کنید.

چه کسانی کار اصلاح طرح لبخند را برای شما انجام می دهند؟

منظور از اصلاح طرح لبخند کلیه ی روش هایی از جمله سفید کردن دندان، روکش دندان، لیفت لب، جراحی لثه و همچنین استفاده از ارتودنسی دندان می باشد. هر یک از این روش ها بسته به روش اعمال آن ها بر روی دندان ها و فک بیماران، می توانند تاثیرات بسیار چشمگیری را بر روی ظاهر افراد و افزایش زیبایی لبخند آن ها بگذارند. در زمینه اصلاح طرح لبخند بیماران می توانند به صورت انتخابی نوع روش درمانی را برای اصلاح دندان های خود انتخاب کنند، با این وجود به شما عزیزان توصیه می کنیم برای انتخاب بهترین روش های درمانی، حتما با دندانپزشکان متخصص مراجعه کنید. به طور کلی می توان گفت کار اصلاح طرح لبخند برای افراد توسط متخصص ارتودنسی، کامپوزیت و لمینت دندان، دندانپزشک عمومی، جراحی فک و صورت، متخصص لثه و غیره قابل انجام می باشد.

چه کسانی کار اصلاح طرح لبخند را برای شما انجام می دهند؟

برای اصلاح طرح لبخند خود به شما عزیزان توصیه می کنیم در قدم اول به دندانپزشکان زیبایی مراجعه کرده تا دندان های شما از نظر سلامت بررسی شده و سپس اقدامات لازم برای اصلاح دندان های شما انتخاب شود. نوع روش درمانی که برای اصلاح طرح لبخند انتخاب می شود، به فرم صورت افراد بستگی دارد. قبل از این که اقدام به اصلاح طرح لبخند خود با روش ارتودنسی یا هر روش درمانی دیگر کنید، بهتر است اگر بیماری لثه دارید آن را درمان کنید. بیماری های لثه باعث می شود تا در حین کار بر روی دندان ها، لثه بیماران شروع به خونریزی کرده و در گذر زمان عفونت هایی نیز در دندان ها ایجاد شود. دندان های پوسیده ای که نیاز به پر کردن و یا عصب کشی دارند در زمان اصلاح طرح لبخند می توانند مشکلاتی را برای دندانپزشکان و بیماران ایجاد کنند.

کار طراحی لبخند را از کجا شروع کنیم؟

آن دسته از افرادی که تمایل به اصلاح طرح لبخند خود دارند، ممکن است این سوال برای آن ها پیش آید که برای شروع درمان خود باید به چه مراکزی مراجعه کنند؟ کلینیک های دندانپزشکی که در سطح کشور وجود دارند با توجه به حوزه فعالیت خود می توانند خدمات متنوعی را برای بیماران ارائه دهند. برای مثال اگر قصد انجام کامپوزیت و یا لمینت دندان را برای اصلاح طرح لبخند خود دارید، باید به مراکزی که در زمینه روکش های دندانی فعالیت می کنند، مراجعه کنید. یکی از بهترین روش های درمانی که برای اصلاح طرح لبخند توسط دندانپزشکان زیبایی استفاده می شود، ارتودنسی دندان می باشد. تاثیر ارتودنسی بر اصلاح طرح لبخند باعث شده است تا ارتودنسی در اولویت نسبت به سایر روش های درمانی دیگر قرار گیرد. بیماران با استفاده از ارتودنسی دندان می توانند فاصله میان دندان های خود را از بین برده، دندان ها را یکدست کرده، دندان های نهفته را خارج کرده، بی نظمی های دندان ها را نیز از بین ببرند.

کار طراحی لبخند را از کجا شروع کنیم

در صورتی که قصد انجام ارتودنسی را دارید به شما عزیزان توصیه می کنیم بهترین مرکز ارتودنسی را انتخاب کرده و از خدمات اصلاح طرح لبخند آن ها استفاده کنید. دکتر میرهاشمی یکی از بهترین متخصص ارتودنسی در تهران مفتخر است با ارائه بالاترین سطح خدمات خود، باعث ایجاد لبخند زیباتر در شما عزیزان شود. بهترین نتایج اصلاح لبخند زمانی میسر می شود که شما بتوانید دندانپزشک زیبایی متخصص را انتخاب کنید. دکتر امیرحسین میرهاشمی در کلیه ی پروسه درمانی کنار مراجعه کننده های خود می باشد و روند درمانی آن ها را به صورت کاملا تخصصی بررسی می کند. برای استفاده از مشاوره تخصصی این دندانپزشک متخصص قبل از انتخاب نوع روش درمانی برای اصلاح طرح لبخند خود، می توانید برای رزرو نوبت با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

مراحل طرح لبخند با ارتودنسی

تاثیر ارتودنسی در طراحی لبخند زمانی میسر می شود که این کار توسط افراد متخصص و به درستی بر روی دندان ها اعمال شود. از جمله مراحلی که برای انجام ارتودنسی باید طی کنید شامل موارد زیر می باشد:

  • در قدم اول باید بهترین کلینیک دندانپزشکی را انتخاب کنید.
  • مدارک و سوابق دندانپزشک متخصصی که انتخاب می کنید را بررسی کنید.
  • اگر دندان های شما نیاز به پر کردن و یا عصب کشی دارند، قبل از انجام طرح درمانی خود آن ها را اصلاح کنید.
  • با توجه به میزان بودجه ای که قصد اصلاح طرح لبخند خود دارید، بهترین روش درمانی را انتخاب کنید.
  • اقدامات و مراقبت هایی که توسط دندانپزشک به شما پیشنهاد می شود را به طور کامل رعایت کنید.
  • در طول درمان خود حتما در تعداد جلساتی که توسط دندانپزشک مشخص می شود، شرکت کنید.

چه افرادی نیاز به اصلاح طرح لبخند با ارتودنسی دارند؟

-جلو بودن فک بالا نسبت به فک پایین: به این نوع ناهنجاری اوربایت گفته می شود. آن دسته از افرادی که فک بالای آن ها با فک پایین همپوشانی دارند، اغلب درگیر این نوع ناهنجاری هستند. در مواردی که شدت این نوع ناهنجاری بسیاری شدید باشد، روی صورت افراد تاثیر بسیار منفی می گذارند، در چنین مواردی اغلب نیاز است تا در کنار ارتودنسی، جراحی فک نیز برای افراد انجام شود. در مواردی که شدت این ناهنجاری کم باشد، متخصص ارتودنسی شما ممکن است از کش های ارتودنسی برای جابجایی دندان و فک شما استفاده کند.

-جلو بودن فک پایین نسبت به فک بالا: به این نوع ناهنجاری آندربایت گفته می شود که اغلب برای کودکان و بزرگسالان این نوع ناهنجاری رخ می دهد. ارتودنسی به عنوان یکی از بهترین روش های غیرجراحی برای اصلاح جلو بودن فک پایین نسبت به فک بالا استفاده می شود.

-وجود دندان های نهفته: در مواردی که فضای کافی در فک بیماران وجود نداشته باشد، ممکن است دندان های نهفته ای در لثه به وجود آید. با کمک سیم و براکت های ارتودنسی، می توان این مشکل دندانی را درمان کرد.

چه افرادی نیاز به اصلاح طرح لبخند با ارتودنسی دارند

-ازدحام دندان ها: در برخی موارد ممکن است افراد به دلیل عوامل ارثی، دندان های آن ها دارای ازدحام بسیار بالا باشد. ازدحام دندانی باعث می شود تا در ظاهر افراد نیز تاثیر بسیار بدی بگذارند. متخصص ارتودنسی با اعمال نیرو و فشار بر روی دندان ها می توانند دندان ها را حرکت  داده تا در جای مناسب خود قرار گیرند.

-فاصله میان دندان ها: برای از بین بردن فاصله میان دندان ها می توان از ارتودنسی دیمون، لینگوال و دستگاه های ارتودنسی ثابت و متحرک استفاده کرد.

جمع بندی نهایی

همان طور که در این مقاله درباره تاثیر ارتودنسی در اصلاح طرح لبخند بیان کردیم، شما عزیزان می توانید با مراجعه به متخصص ارتودنسی با تجربه و ماهر ناهنجاری های موجود در دندان های خود را از بین برده و از این طریق زیبایی لبخند خود را می توانید افزایش دهید. بسیار مهم است انواع روش های درمانی ارتودنسی به شکل اصولی بر روی دندان ها اعمال می شود. اگر هر گونه سوالی در زمینه اصلاح طرح لبخند با استفاده از ارتودنسی دارید، می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *